Friday, October 5, 2012

Just let me go...

*breathtaking*
Ni memang macam random post:) As I felt that I am in need of someone yang boleh dijadikan pendengar bebelan and rungutan saya ni. And saya rasa bertuah sebab ada ::namosha::. Sorry sebab neglecting you all this while. Sekarang ni memang rasa macam malasnya nak study. huhu. Reminder for self: Cik nawal sayang, awak tak boleh malas-malas. Nanti, result teruk, then nanti mama and abah tak happy, and orang jauh di sydney pun sedih juga nanti. (Please cepat 2014.:D tiba-tiba..heee) Study tau lepas ni Cik nawal and focus clinic (patut tak saya buat audition test ni pada patient? Terlambat fikir pula. aigoo!)

Cerita lain yang buat self ni rasa down sangat...erm :) macam boleh handle by my own self kot:) I do know that i am strong:) and saya sentiasa dan suka berpegang dengan ayat 286 Surah Al-Baqarah iaitu Firman Allah yang bermaksud:

Allah does not charge a soul except [with that within] its capacity. :) 

dan saya juga percaya, If Allah brings you to it, He will brings you through it :D

Maka, Yakinlah dengan Allah dan banyakkan berdoa agar dipermudahkan segala urusan:) Semoga Allah permudahkan juga urusan saya Januari hadapan nanti juga InsyaAllah:) Masih banyak lagi perkara yang harus dipelajari and Praise to Allah the Almighty, saya dah start Usrah semula. Usrah dengan ISMA. Semoga Allah berkati perjuangan saya dan rakan-rakan saya yang lain. Last week, ummi ada cakap dalam kesibukan kita mengejar duniawi, carilah masa walaupun sekejap untuk ukhrawi juga:) Walaupun usrah yang kita hadir untuk berkongsi ini sekejap, dapatkanlah ilmu sebanyak mungkin. Saya rasa seronok dapat join usrah ni semula sebab daripada usrah, kita dapat belajar pelbagai ilmu dan saya rasa ilmu yang paling berharga tu ialah ilmu ukhwah:) Walaupun baru 2 kali hadir usrah dalam semester ni, hati ni rasa seronok sangat dapat kenal family baru:) Hee:) Hope lepas ni dapat share banyak lagi benda pasal usrah ni dengan keizinan Allah:) 

As for now, saya minta maaf kalau saya terpaksa jauhkan diri dari few beautiful peoples in my life especially awak*youknowwhoyouare* Saya tak nak awak sakit. Jadi, just let me go for a while. Anyhow, just want you to know that can't wait to see you again next coming holiday:)

p/s:Don't give up on me.... Don't run away, promise me you will stay.-Kelly'Dark Side'

No comments: