Sunday, April 10, 2011

Post Suka-suki

ehsan google :)
Saya tak suka long distance tapi saya suka travel. Saya suka sydney tapi of courselah saya sayang malaysia lagi. Apa motifnya sydney ni? Ada apa dengan sydney? :) Takde papelah. Saje je suka-suki nak bercerita pasal sydney sementara menunggu notes psycho habis untuk didownload. Rindu kat sydney. Kalau ada duit dah lama dah nawal gi sana. Bukan setakat nak berjalan-jalan melihat alam tapi nak cari the long lost Claudia. Macam mana ea sydney sekarang? Apa-apapun, kalau saya gi sana saya nak bali benda alah ni, Tadaa...
Comelkan? Kalau tak dapat camni pun nak kambing biri-biri gak. :)
Oklah, notes telah berjaya didownload. Notes dah panggil saya dah. Jadi, saya wajib berstudy dahulu. :)

No comments: