Saya tak suka long distance tapi saya suka travel. Saya suka sydney tapi of courselah saya sayang malaysia lagi. Apa motifnya sydney ni? Ada apa dengan sydney? :) Takde papelah. Saje je suka-suki nak bercerita pasal sydney sementara menunggu notes psycho habis untuk didownload. Rindu kat sydney. Kalau ada duit dah lama dah nawal gi sana. Bukan setakat nak berjalan-jalan melihat alam tapi nak cari the long lost Claudia. Macam mana ea sydney sekarang? Apa-apapun, kalau saya gi sana saya nak bali benda alah ni, Tadaa...
Comelkan? Kalau tak dapat camni pun nak kambing biri-biri gak. :)
Oklah, notes telah berjaya didownload. Notes dah panggil saya dah. Jadi, saya wajib berstudy dahulu. :)
Cintaku itu Satu, Pastinya yang haqiqi itu milikNya. Kawanku pula bukannya Satu, Pastinya mereka tetap mereka dan Aku tetap Aku. Sometimes life may not be perfect. But, it is fine as if not it will be forever dull. ::namosha::
No comments:
Post a Comment